Fascinatii si aberatii!

Unii oameni au pasiuni ciudate, altii sunt doar normali. Eu sunt nascut sub semnul lunii ceea ce ma face sa fiu asa o fire mai Luciferica, adica un fel de luceafar care are o atractie dupa luna sau dupa luni si in orice caz dupa fazele sale.
 

Caut tot felul de chestii pe net sa vad ce se mai intampla. Apropo, o absoluta fascinatie reprezinta fenomenul “luna roz” sau luna rosie, care a fost absolut superb vara trecuta. Chiar daca unii o considera o pasiune mai abstracta si mai … nu stiu cum sa zic - poate chiar feminina. Eu de mic sunt pasionat de astronomie si sper, ca in curand, daca tot vine ziua mea, sa apuc sa primesc cadou un telescop. Sa mai privesc cerul. Pana atunci ma delectez cu poezii sau versuri pe care le mai gasesc in speranta ca cerul va deveni mai senin.

<<nu vreau sa va fac in ciuda
desi mandria mea nu-i deloc marunta!
dar am o pozitionare atat de perfecta a camerei albastre in care locuiesc
incat toate fazele lunii, mereu, pot sa le privesc.
si culmea – se mai agita si o haita de caini sub fereastra mea
care ma fac sa visez ca sunt parca desprinsi
din povesti cu varcolaci si astri aprinsi, paduri pline de nea…>>
Versuri din “Orgoliu de vegetarian” desi nu stiu de ce vegetal...