Barcelona

Unul dintre cele mai atragatoare dintre toate orasele cu potential turistic din Europa, Barcelona reprezinta pentru mine un loc in care intotdeauna imi va face placere sa ma intorc, pentru ca am descoperit inca de cand am ajuns prima oara aici ca ma simt ca acasa, ca si cum ceva m-ar fi asteptat aici dintotdeauna. Orasul este un melanj perfect intre arta, arhitectura, cultura, istorie, viata de noapte si… sa nu mai vorbim de mancare… Nu cred ca o simpla vacanta de 5 sau 10 zile mi-ar putea fi vreodata de ajuns, sa stiu ca nu voi mai reveni niciodata in acest loc in care totul pare perfect. De aceea, sunt momente in care mi-as dori sa ma mut aici pentru totdeauna, sa ma bucur in fiecare zi de aerul special al Barcelonei.

Si sincer vorbind, m-am obisnuit cu viata de zi cu zi aici, pentru ca de doi ani am renuntat la vacanta la hotel si am cautat mereu apartamente sau case de inchiriat, in functie de perioada pe care imi doream sa o petrec. Hotelurile au darul de a te face mereu sa simti ca esti in vacanta, ca esti doar un musafir, in trecere, si ca totul se va termina repede. Insa o proprietate in inima orasului, intre locuitorii sai, iti da sansa de a simti din plin pulsul locului, viata cotidiana a Barcelonei, iti da sansa de a-i cunoaste oamenii, extrem de opsitalieri si de dornici de distractie alaturi de noi prieteni. Evident, pentru ca vacanta sa ramana totusi vacanta se poate opta pentru un apartament chiar langa plaja, fie in frumoasa Barcelonetta, fie in mai noul Vila Olimpica, doua cartiere ale Barcelonei in care viata se simte din plin. Pentru un pasionat de situri istorice, de muzee si arhitectura, exista Barrio Gotico, o zona in care trecutul orasului se imbina cu prezentul pentru a crea adevarate atractii turistice.

Pentru a gusta adevarata viata de noapte si distractiile din Barcelona, puteti alege cartiere precum Gracia, Sagrada Familia sau Eixample, cel mai central cartier barcelonez.