Tip top minitop

Cei mai simpatici catei sau cele mai simpatice animale in general, pisoiasi si soricei, tot felul de veverite sau chiar si animale salbatice, cu multa blana, pe toate le-as vrea, sa le tin intr-o spatiu mare si sa ne jucam in fiecare zi. Ador animalele si sincer de curand, cu toata nebunia asta de animale abandonate pe strada mai ales ca a fost si inca este sezonul puilor la caini si la pisici,  m-a luat o idee pe care in curand o voi concretiza. Am insa nevoie de sustinere. In Galati sunt foarte multe animale fara stapan si mai mult decat atat de cand am inceput sa circul cu masina am vazut multa blana lipita pe sosea. As vrea sa infiintez o asociatie de protectie a animalelor si un adapost in Galati, la nivel de judet. Cine are de oferit sustinere si vorbe bune astept sugestii si indrumari, bani si sponsorizari.

E tragic, e dureros, e pe de departe de jalnic insa si deprimant pentru noi, ca si natie sa lasam totul in urma, sa nu ne pese, sa intoarcem privirea la suferinta… Ar trebui sa fim oameni cerebrali dar si sentimentali. La urma urmei pana si Noe s-a lasat indeplecat de iubire, in calea misiunii lui de a omori doi bebelusi…
Tip Top minitopul se refera la animalele extrem de adorabile pe care as vrea sa le am, mai exact sa imi infiintez un mici parc - dar nu sa le iau din salbaticie, ci sa fie animale fara casa, ranite care nu mai pot fi integrate sau animale cu cate un handicap fizic ce nu se mai pot decurca in natura. Asadar iata animalele pe care vreau sa le am eu in gradina mea:
1. cainii de pe strada - toti - pentru sterilizat si castrat - ingrijit si hranit
2. pisicile de pe strada - toate - pentru sterilizat si castrat - ingrijit si hranit
3. vreo cativa tigri maltratati din Africa
4. toti cimpanzeii sechestrati  si batuti
5. vreo cateva veverite prin copaci
6. toate balenele vanate pentru carne
7. toti delfinii omorati
8. pasarile tinute in custi

Cum cu siguranta nu voi avea niciodata un parc imens in care sa tin animalele respective, sa stea in largul lor si sa fie libere - regret sa spun ca vor muri multe fiinte nevinovate.