What the fuck is wrong with you people???

Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai convinsa ca oamenii se transforma in robotei: munca – acasa – chestii domestice – somn – munca – etc. Revin la o idee dintr-un post trecut: planificarea. In majoritatea situatiilor aceasta este buna, insa cand este vorba despre o escapada, despre a face ceva ca sa rupi monotonia, a ucide plictiseala sau a actiona sub impuls, planificarea nu are ce cauta in ecuatie.

Sa presupunem ca este weekend, e vara, caldura mare, ma plictisesc. Imi storc creierul supraincalzit ca sa gasesc o solutie de a scapa de plictiseala. Beau 3 cafele, fumez jumatate de pachet de tigari si cand eram gata sa abandonez planul ma loveste ideea suprema. Hai sa bem o cafea pe plaja! Ma uit pe geam: soare. Ma uit la ces: timp mai mult decat suficient. Ma uit la computerul de bord: benzina este. Ma uit in portofel: hai ca merge. Bun. Sa sunam niste oameni ca nu e frumos asa solo. Iau primul telefon: ”Alo, ce faci? Ah, nimic. Hai sa bem o cafea la mare! Nu? De ce? Lasa frate ca nu e problema cu banii. Am eu benzina si o cafea e 5 lei in mortii ei. Nu? Bine.”Urmatorul: “Alo, dormeai? Lasa-l dracu de somn hai sa facem ceva! Ai timp sa dormi pe lumea cealalta. Cum pula mea nu mai ai bani, doar ai luat salariul acum 2 zile?!! Bine hai ca nu e problema: am eu. Hai coaie ma rog de tine pe banii mei? Bine dormi pana ti-oi zice eu sa te trezesti.” Next. Bai si tot asa pana am epuizat agenda primului telefon.

Deja ma luasera nervii. Trecem la al doilea telefon. “Ce planuri ai pentru urmatoarele 6 ore? Nimic? Bun. Hai sa te scot la o plimbare pe plaja. Cum sa ne vedem mah la Unirii esti prost? Unde ai vazut tu plaja la Unirii? Trec si te iau si mergem la mare. Cu avionu`. Normal ca cu masina mea. Hai mergi? In 20 de min sunt la tine. Bai zici ca esti retard, ce nu intelegi din “la mare”? Ma faci cu nervii capului. Da sau nu? Ti-e lene? Bine pulete stai in casa si sufoca-te impreuna cu pizda aia a ta proasta.” Na ca imi suna mie telefonul acum. “Nu frate nu am chef de gratar. Hai mai bine la mare. Da mah, ne intoarcem tot azi.  In pula mea zici ca e prima oara cand te duci la munca cu ochii cat cepele si fara chef. Ce? Trebuia planificat? In sloboz nu vroiai sa fac si rezervare ca sa beau o cafea? Nu vrea gagica-ta. De ce? Aha inteleg, ea nu face lucruri nebunesti si infantile. Auzi da` pula ti-o suge? Bine hai pa. Vorbim alta data.” Si uite ca am epuizat si a doua agenda.

Eu stau si ma intreb: what the fuck is wrong with you people??? Adica va scot din casa pe banii mei si tot voi faceti fitze? Va plangeti de mila ca va plictisiti si ca nu aveti ce face si cand vine omu` si zice “hai” o dati la intors? Vroiati sa aduc marea aici? Cred ca nici asa nu ati fi iesit pentru ca sunteti mult prea incuiati si va e lene sa va miscati hoitul jos din pat. Gizaz!!!!

In concluzie de 2 zile ma chinui sa ajung sa beau o cafea pe plaja si degeaba. Zici ca am aterizat in RoboLand unde totul se planifica dom`ne. Weekendul viitor, sau de ce nu, chiar mai devreme, ma urc in masina si plec de nebuna. La ce mi-o fi trebuit mie sa sun o gramada de lume nush. Nu as mai fi pierdut nici timp si nici nervi si as fi ajuns si la mare.