Aventuri cu banca

Am mers luni sa imi fac cont la banca.  Prima banca la care am fost mi-a cerut chitante pe numele meu de unde stau, nu am asa ceva, apoi la urmatoarea banca au fost mai blanzi. Am aplicat pt cont, in 5-10 minute aveam cont, card si cecuri, toate functionale din acel moment. Cardul era provizoriu pana imi sosea acasa cel permanent, cel cu poza cu catzel, ca am avut vreo 10-15 poze la alegere pt card. Miercuri, adica a treia zi, deja ma cauta UPS-ul sa imi dea cardul cu catzel.
Si acum partea aventuroasa. Am mers sa depun niste bani in cont, la ghiseu era coada, ia sa vad daca bancomatul are din aia de depunere, avea. Bag cardul(cardul aici il bagi si il scoti in aceeasi secunda, apoi iti faci treaba expira sesiunea dupa ce termini tranzactia) , aleg sa fac depozit, specifica suma si apoi imi spune sa apas pe buton cand am banii pregatiti. Cumva asa cu coada ochiului mi se pare ca vad pe ecran ca zice ceva de bagat banii intr-o “envelope”, observ niste cartoane cu o margine indoita, iau unu din ala, bag banu in indoitura si bag cartonu cu bani in bancomat. Imi da chitanta cu suma bagata asa ca plec fericit. Aflu mai pe seara ca de fapt ala nu era carton, era plic si banii trebuiau bagai in plic si plicul completat cu suma si numele si contul. “Marginea indoita a cartonului” era de fapt partea care se lipeste aplicului. Se pare ca faptul ca m-a intrebat  cat depun si ca mi-a dat chitanta pt suma respectiva e doar o chestie virtuala, puteam sa declar o mie de dolari si sa bag doar unul in plic. Doar cand veneau aia sa scoata plicurile si sa numere banii din ele era o oarecare problema, de tipar:)
Asa ca am dormit peste noapte cu emotii ca raman fara suta de dolari depusa, dimineata am fost la banca, totul era ok, mi-a dat chitanta sa fiu eu sigur de depunere. Asa ca pana la urma sunt foarte incanta de rapiditatea si seriozitatea bancii.