Vizionarea filmului Lupul de pe Wall Street

Alaturi de iubitul meu, am decis intr-o seara de duminica sa vizionam o comedie. Din cauza ca afara era o vreme ploioasa, am cumparat cateva sticle de bere, seminte si floricele pentru a crea o atmosfera frumoasa . Am ales un film de pe internet , care ne-a atras atentia prin prestigiul si carisma actorului principal, Leonardo di Caprio.

Ne-am amuzat teribil pe parcursul filmului, care prezinta viata unui tanar broker, care este insetat de faima si bani si din acest motiv isi incepe cariera la o agentie renumita. Seful sau este cel care ii da viata peste cap deoarece il incurajeaza sa bea si sa se drogheze , sa isi piarda noptile cu prostituate,spunand ca in acest fel va rezista mai bine stresului de la munca. Desi brokerul era casatorit, incepe sa duca o viata destrabalata. Cand firma da faliment,se angajeaza la alta firma de brokeraj mai mica, dar si aici drogurile si anturajul precum si setea de bani, il determina sa isi doreasca din ce in ce mai multi bani. Isi deschide propria firma de brokeraj, care are un succes fenomenal, dar problemele apar in momentul in care impreuna cu angajatii decide sa isi cheltuiasca banii pe petreceri cu prostituate, mult alcool si droguri. Declinul se produce, se recasatoreste, face un copil dar nu are grija de el, cheltuind din ce in ce mai multi bani pe droguri si femei. Fiind urmarit de FBI, este acuzat pe rand de consum de droguri, spalare de bani si conducere ilegala si este arestat la domiciliu. Pentru a obtine mai putine ani de inchisoare, decide sa colaboreze cu FBI pentru a ii turna si ceilalti implicati in afacere. Finalul este surprinzator, deoarece il prezinta un om schimbat, maturizat, pregatit sa inceapa o viata noua ca agent vanzari, de data aceasta intr-o maniera mai organizata si cumpatata.

Impreuna cu iubitul am ras, ne-am amuzat, am trait drama personajului, fiind nerabdatori sa vedem finalul si sa nu ratam nici o secventa din film. Este un film interesant, care merita vazut, fiind o lectie de viata pentru toti tinerii profesionisti aflati la inceput de drum.