Evolutia stilului de imbracaminte

Sincer, ma aflu printre persoanele care habar n-aveau cu ce se mananca stilul vestimentar pana in ultimul an de liceu. Desi la inceputul liceului eram ceva mai emancipata din punctul asta de vedere, privind acum inapoi, realizez ca puteam foarte usor sa fiu confundata cu un om al strazii de multe ori. Si asta nu pentru ca nu aveam cu ce sa ma imbrac. Au existat foarte multe momente in care, grabindu-ma sau pur si simplu fiind nervoasa ca nu stiu cum sa combin o fusta cu talie inalta cu niste botine, trageam doua-trei haine pe mine si-mi vedeam de viata.

Bineinteles, gasisem si scuza perfecta in momentul in care aflasem de Mark Zuckenberg ca el se imbraca la fel in fiecare zi pentru ca e o pierdere de timp sa te gandesti ce haine sa porti. Frustrarea mea venea de fapt nu din faptul ca pierdeam timp sau ca nu ma puteam decide intre tinute, ci ca habar n-aveam ce-ar trebui sa fac cu un palton elegant sau o pereche de pantofi de satin. Nu stiam mai nimic, iar daca cineva imi atragea atentia ma enervam mai rau pentru ca stiam ca de fapt tot eu sunt ‘vinovata’ pentru felul in care arat si ma indepartam si mai mult de ceea ce insemna stil. Intr-un final totusi am realizat ca nu mai pot continua asa, iar momentul acela a avut loc cand am vazut pe net o tipa foarte frumoasa. E genul ala de fata care nu face decat sa posteze poze toata ziua si sa fie platita pentru a include un rimel sau ceva in selfie-urile ei. Si toata lumea o admira.

In acel moment, uitandu-ma prin pozele ei, gasisem o postare in care purta o bluza la fel ca cea din dulapul meu..pe care eu n-o purtasem niciodata pentru ca nu stiam cum. De atunci, am devenit interesata de regulile de baza in moda si cum e bine sa fii original, sa ai propriul tau stil. Si tot de atunci, evoluez si invat continuu, fiind constienta ca daca ne enervam pe un lucru, o facem doar pentru ca inauntrul nostru stim ca noi suntem cei care gresim undeva.