O zi relaxanta e o zi la piscina

Ce inseamna relaxarea pentru voi? Pentru mine, are o definitie foarte clara, cel putin pe timpul verii: piscina. Din cauza serviciului si a altor prioritati mult mai plictisitoare decat Marea Neagra, nu imi pot petrece toata vara pe plaja band frappe asa cum mi-as fi dorit. Si in cazul asta ma multumesc cu ce am la indemana aici, in orasul meu. Desi piscinele de aici nu se pot compara cu briza din Vama, sunt cea mai apropiata oaza de racoare, liniste si destindere care contine si apa. O apa care, in miezul zilei, e aproape la fel de calda ca si aerul si nu face mare diferenta, dar totusi e ceva. Si cand mai pun si o carte langa, un roman bun sau chiar una din cartile alea de dezvoltare personala pe care planuiam sa le citesc de o droaie de ani, ce-mi mai trebuie? Nimic!