Cadoul buclucas

Am umblat toata ziua prin magazine in cautarea unui cadou pentru prietena mea, care urma sa implineasca douzeci de ani. Stiam ca destesta parfumurile, dulciurile, lenjeria intima, si, in general, tot ce adorau femeile, neavind nicio idee de care sa ma agat. In cele din urma, am ales un animalut, un porcusor de Guineea, care, speram, sa-i placa, si sa-mi aprecieze gestul cum se cuvine. Adoua zi m-m infiintat la ea cu cadoul surpriza, ambalat intr-o cutiuta cu fundita, observind pe fata ei o mare emotie. Il lua cu nerabdare si incepu sa-l desfaca in prezenta mea, dupa ce ma sarutase de mai multe ori. Animalutul orbit de lumina, tisni din cutie, cazu pe covor, si se facu nevazut, spre groaza sarbatoritei, care se temea chiar si de soareci. - Daca ai vrut sa-ti bati joc de mine, imi reprosa ea cuibarindu-se in pat, cu piciorele sub dinsa, ai reusit! Sper ca acesta sa fie primul si ultimul cadou!