Relatii trecatoare

Nu prea am avut relatii din astea pasagere. Doar una din cate imi amintesc. Si nici aia nu m-a dat pe spate, ca sa zic asa. Nu am fost genul de fata care sa zboare din floare in floare niciodata. Am avut grija de mine si de trupul meu, ca sa zic asa.
Si mereu m-am ferit de barbatii care isi schimbau iubitele de pe o zi pe alta. Doar ca nu stiu cum se facea, ca mie imi cadeau cu tronc fix acei barbati care dupa doua saptamni preferau sa imi dea papucii. Trist. Chiar nu intelegeam ce naiba e cu mine. Pana mi-am dat seama, ca nu cu mine era o problema ci cu ei. Si nu m-a mai interesat aspectul asta o vreme. Mult timp, nu am avut nici o relatie, si ma simteam atat de linitita. Puteam sa vad ce inseamna de fapt relatiile astea trecatoare. Vedeam prin facultate cum isi schimbau colegele prietenii in functie de grosimea buzunarului. Cat de aiurea mi se par chestiile astea. Si mie mi-ar fi placut sa am un prieten cu masina, casa si alte cele, dar cand te loveste Cupidon , pe bune ca nu mai tine cont de aspectele astea deloc. Dar chiar deloc.
Pe mine nu ma ingrozea faptul ca baietii isi schimbau des prietenele, ci ca si fetele faceau asta. Mi se parea nelalocul ei aceasta treaba. Poate si fiindca eu am fost educata altfel. Am asteptat multa vreme pana sa fac cel mai important pas din viata intima a unei fete. Nu m-am urcat sa-l servesc pe primul venit. Apoi m-am gandit de multe ori mult, inainte sa intru intr-o relatie. Si toate astea astea m-au adus unde sunt azi. Intr-o casnicie frumoasa, cu un barbat care ma iubeste poate mai mult decat il iubesc eu pe el.
Asa ca azi, sunt multumita de faptul ca nu am avut relatii trecatoare. Nu stiu daca poti invata vreun lucru bun din relatiile astea. Sper ca nici fiica mea sa nu treaca prin asa ceva, fiindca nu stiu ce as face, nu stiu cum as reactiona. Din pacate, nu am sa o pot proteja chiar de toate tentatiile periculoase.