Catalin Maruta si Happy Hour

Era o vreme cand imi placea sa ma uit la emisiunea lui Maruta. Mi se parea comica si relaxanta. Ma puteam deconecta de la orice problema, si imi era drag de el. Facea haz de necaz de invitatii lui, dar intr-un fel frumos, cu bun simt. Nu mi se parea ca exagereaza in nimic, si facea totul cu bun gust. Se pare insa ca o data cu gloria si atitudinea omului se schimba.
Acuma ma enerveaza. Nu mai pot sa ma uit. Aduce in emisiune, toate incultele sa le promoveze. Nu o sa uit emisunea in care a adus-o pe Tonciu sa vada o tara intreaga cat e ea de proasta. La propriu fara nici un pic de vrajeala. Femeia aia nu are nici un pic de cultura generala. Si Maruta nu a ezitat sa faca audienta pe seama prostiei ei. Trist foarte trist. Mi-a placut insa atitudinea asta aroganta a lui abia cand a avut-o in emisiune pe Tufaru aia. El a incercat sa ii gaseasca un job si sa o ajute sa slabeasca, dar individa respectiva era de o lene iesita din comun. Nimic nu ii convenea. Cel mai tare ma scoate din sarite cand vine la emisiune si Andra. Minunata lui sotie. Dumnezeu sa ma ierte, ei eu sunt casatorita, si imi iubesc sotul, dar nu imi plac lucrurile facute doar asa, cum sa explicam, care pare nenaturale. Niciodata nu mi se par naturali. Mai ales Andra. Se mataie si rade cand il vede pe Maruta de zica ca nu l-a vazut de un secol.
Pacat de emisiune ca de felul ei era buna. Acum parca intrebarile insistente ale lui Maruta, atunci cand un invitat le ocoleste, sunt de-a dreptul ridicole.