Cine se trezeste de dimineata de parte ajunge

 Nu prea am luat in seama proverbul asta romanesc, insa e foarte adevarat. Bine, nu daca mergi la munca de la 8 la 17. Ca atunci toata ziua, s-a dus naibii. Asta e valabil, doar pentru atunci cand stai acasa. Nu-i asa ca e frumos sa te trezesti la ora 7, si sa te apuci de treburile obisnuite? Cum care? Pai, facut curat, pus masina la spalat, pregatit mancarea pentru amiaza. Si uite asa cel tarziu la ora 13, toate treburile astea sunt gata, si tu te poti relaxa restul zilei.
 
Pacat insa, ca eu nu ma prea trezesc devreme. Nu-mi sta in obicei. Nici cand eram mica nu faceam asta, daramite acuma. Ma trezesc cel tarziu la 10, daca sunt foarte obosita. Insa in general ma trezesc pe la ora 9. Si pana ma lalai, pana imi fac patul, se face 10. Daca mai trebuie sa merg si la cumparaturi, atunci toata ziua mi se duce. Uneori ma apuc de facut mancarea abia pe la 13. Bine asta nu ar fi o problema, fiindca noi ne-am obisnuit sa mancam pe la ora 18.
 
Mama si bunica intotdeauna se trezeau super devreme. Nici macar in week-end nu puteau sa doarma mai mult. Mama facea treaba asta doar de sarbatori. In rest se trezea si se apuca de treaba. Si pe masura ce am crescut ma trezea si pe mine. Doamne bine a fost dupa ce m-am mutat de acasa! Primul lucru pe care l-am facut a fost sa lenevesc in pat cat, am avut eu chef. Dupa aia mi-am dat seama ca tot pe timpul meu lenevesc. Asa ca, daca m-am obisnuit sa ma trezesc la 9, foarte rar, ma trezesc mai repede. Ar trebui sa incerc sa ma trezesc mai devreme, dar nu pot.