I dreamed a dream

Este tare ciudat sa vezi cum functioneaza mintea umana. Seara trecuta am avut unul dintre cele mai ciudate vise din viata mea. Prea multe nu imi amintesc (probabil pentru ca m-am trezit cu fata la fereastra), dar finalul mi-e cat se poate de clar. Ma aflam intr-un apartament cu doua prietene si un tip, a carui figura nu reusesc sa mi-o amintesc inca. Tipul statea intins pe un pat, eu ma foiam de colo-colo, una dintre prietene se uita la tv iar cealalta, prin nu stiu ce minune a aparut cu un pistol in mana. Nu reusesc sa inteleg nici acum de unde l-a luat si pentru ce era atat de nervoasa. Am intors pentru o secunda capul si am auzit o impuscatura. Tipul era deja impuscat, iar ea incepuse sa planga, probabil de la remuscari. Cand eram pe punctul de a primi explicatii, m-am trezit brusc.

Toata ziua am cautat o semnificatie a ceea ce vrea sa insemne cand visezi o crima, dar nu am gasit mare lucru. Mai peste tot scria numai de bine si, de fapt, nimic concret. Acum, nu stiu daca chiar o fi de bine, dar m-am trezit tare bulversata.

Cautand adanc in fundul mintii, am reusit in cele din urma sa ma lamuresc. Un prieten, imi povestise in urma cu doua zile un vis de-al sau, in care a omorat un om si apoi, cuprins de remuscari, cerea iertare de la divinitate(el fiind un ateu convins). In aceiasi seara-eu, un mare fan youtube-am vazut secvente de la X factor UK, in care, un tip nemultumit de atitudinea jurului, a fugit in culise si s-a impuscat. Nu au aratat despre ce este vorba, insa, impuscatura s-a auzit, iar juriul a fost filmat in timp ce s-a speriat. Pe moment mi s-au parut lucruri banale, dar in mintea s-a creat o legatura intre cele doua. Mintea mea a combinat de fapt, visul lui cu videoclipul de pe youtube si mi-a creat un vis care m-a bantuit toata ziua. Ce cautau si prietenele mele in vis? Nu stiu! O fi din cauza ca am discutat si cu ele in ziua precedenta? Este foarte posibil si asta.

Ideea este ca mintea umana este foarte complexa si face conexiuni pe care nu credeai niciodata ca o sa le faca. Tot ceea ce faci, vezi sau auzi peste zi, mintea ta le proceseaza peste noapte. Visam adesea lucruri de care nu credeam ca suntem in stare sa le facem si cu toate astea ele se intampla in vis. Prindem curaj, zburam, ne miscam foarte repede dintr-o parte in alta, ba chiar traversam mari si oceane cu viteza gandului. Multe dintre acestea nu sunt posibile in realitate, insa mintea noastra le face posibile cumva. Oricum, ar trebui sa ne bucuram ca, macar  in vis, putem sa facem tot ceea ce ne trece prin cap, chiar daca unele dintre ele ne marcheaza profund.