Publicitarii sunt pusi mereu pe fapte mari. Cauta cele mai bune metode de a atrage potentialii clienti, incearca sa fie cat mai creativi pentru a smulge cat mai multe zambete si a gasi fraze, cuvinte memorabile. De multe ori o dau in bara iar exemplele sunt nenumarate-doar unul „Inghetata Napoca. Din lapte proaspat de 40 de ani”, cat de proaspat sa fie laptele daca are 40 de ani?-insa sunt si sloganuri extraodinar de bune care au facut istorie la vremea lor…
1. MasterCard-There Are Some Things Money Can’t Buy. For Everything Else, There’s MasterCard (Sunt unele lucruri pe care banii nu le pot cumpara. Pentru restul, este MasterCard). Foarte interesanta asocierea dintre vorba romanului-cu bani poti cumpara orice, poti face orice si cardul respectiv.
2. Asociatia pentru ajutorarea pacientilor care au cancer-Cancer Cures Smoking (Cancerul vindeca fumatul). Unul dintre cele mai dure sloganuri auzite vreodata.
3. L’OrĂ©al-Because You’re Worth It. (Pentru ca meritati). Un joc de cuvinte subtil cu trimitere directa la frumusete, la importanta femeii.
4. Verizon-Can You Hear Me Now? (Ma auzi acum?). Sloganul seamana cu cel de la Nokia, „Connecting people”.
5. Yahoo-Do you Yahoo!? Unul dintre cele mai simple sloganuri insa de impact, avand in vedere ca in 1996 Yahoo inca era o companie care avea un cuvant greu de spus in lumea Internetului.
6. Armata Americana-Be All You Can Be. (Fii tot ceea ce tu poti fi). Slogan puternic motivational, tipic americanilor, care deschide ochii tinerilor care poate vor sa intre in armata.
7. KitKat-Have a Break. Have a KitKat (Ia o pauza. Ia o KitKat). Reprezentarea grafica a fost si ea foarte tare: pe un fond alb doua linii, exact semnul „pauza” de pe orice player sau casetofon.
8. Redbull-It Gives You Wings (Iti da aripi). Ca si in cazul KitKat, reprezentarile grafice ne-au lasat cu gura cascata. Cea mai simpatica mi s-a parut cea cu un bratranel pe o bicicleta. A carei roata din fata incepe sa o ia pe verticala si parca vedem si niste aripi pe undeva in plan secund.