888 Sport nu dorește să vă cucerească cu un bonus la pariuri

Nu mă înțelegeți greșit. Nu am spus că 888 Sport nu oferă bonusuri. Intrați pe site-ul lor și vedeți că sunt destule promoții. Poate mai corect era să scriu în titlu „doar cu un bonus...”. Mea culpa! Ideea e că sunt multe alte motive să alegeți această casă de pariuri online. Până de curând, platforma în limba română era „așa ș-așa”, nici cea mai îndoielnică de pe piață, nici una cu care operatorul să se laude. Era diferență mare între ea și versiunea în limba engleză, din mai multe puncte de vedere. Nu mai este cazul.  

Nu mizează exclusiv pe promoții

Operatorul a demonstrat că pune preț și pe piața din țara noastră și a relansat site-ul. Chiar dacă oferă un bonus de bun-venit – și încă unul consistent, de până la 1000 de lei – această agenție de pariuri online nu mizează exclusiv pe promoții pentru a atrage noii clienți. Sincer să fiu, am reintrat pe site-ul cu pricina după ce am primit un email despre relansare. Nu știu de unde or fi făcut rost de adresa mea. Probabil am vrut mai demult să îmi deschid cont și am introdus-o. Nu mai țin minte. Eu nu mă dau în vânt după bonusuri și v-aș recomanda ca acest criteriu să nu fie cel mai important nici pentru voi. Ok, primiți niște bani în plus. Să spunem că reușiți să îndepliniți condițiile de rulaj să rămâneți cu toată suma. Și după aceea? În pariuri, dacă nu ai o strategie, poți pierde toți banii într-o singură zi, indiferent de suma din cont.

Trebuie să ai pe ce să pariezi

Logic, ca să poți pune în aplicare o strategie pe termen lung, din care să scoți bani constant, trebuie să ai pe ce să pariezi. Aici nu mă refer numai la numărul de evenimente din ofertă, ci și la câte tipuri de pariuri pot pune pe un eveniment. De exemplu, eu țin o statistică cu goluri până la pauză. Este vorba de o aritmetică simplă, care îmi „spune” ce probabilitate este ca într-un meci să se înscrie unul sau mai multe goluri în primele 45 de minute. Dacă bookmakerul nu îmi oferă posibilitatea de a paria pe Over 0.75 sau pe Over 1 în prima repriză, nu am de ce să joc la el. Cum poate un site de pariuri să atragă dacă nu prin bonusuri? Am anticipat întrebarea și am precizat mai sus care este primul criteriu, din punctul meu de vedere.

Ați jucat vreodată pe campionatul de rezerve din SUA? Oferta bogată și variată este foarte importantă. 888 sport are un „pomelnic” de evenimente pre-meci grupate în funcție de preferințele pariorilor. Așa cum e normal, „sportul rege” are ponderea cea mai însemnată. Poți juca pe ligile „clasice”, gen Liga I, Premier League, Serie A, Bundesliga, La Liga ș.a.m.d., dar și pe competiții precum liga a 3-a din Scoția, Liga a 2-a din Japonia sau campionatul de rezerve din SUA. Oferta live este la fel de bună.

Pe campionatul de rezerve din SUA nu am pariat niciodată! Acum mă uit și văd că sunt 21 de tipuri de pariu pentru Vancouver Whitecaps – Seattle Sounders. La meciuri de asemenea nivel eu joc pe goluri marcate. E o frenezie ofensivă. Hopa! Peste 2,5 goluri are cotă 1.63. Nu-i rău deloc. Pe pariu că iese? După fotbal, al doilea sport ca popularitate este tenisul. Dar de ce să pariați pe ce pariază cei mai mulți?

Poate aveți alt sport favorit, că de aia e democrație. Iată din ce sporturi puteți alege: bandy (hochei pe gheață cu reguli din fotbal), fotbal australian, badminton, baschet, baseball, box, ciclism, cricket, e-sports, floorbal, fotbal american, sporturi galice, golf, handbal, hochei pe gheață, darts, rugby, pesäpallo (baseball finlandez), poker, șah, snooker, sporturi cu motor, surfing, tenis, UFC/MMA, volei, WWE, Yachting. Sau poate că nu le aveți cu sportul! Atunci sigur vă pricepeți la showbiz sau la politică. Se poate paria și pe acest domeniu la 888 Sport – găsiți mai multe detalii aici: https://pariurix.com/888sport.html.  

Grafică atractivă, meniuri ușor de înțeles și de parcurs, promoții. Sunt alte motive pentru care să vă înregistrați, dacă vreți să jucați pe termen lung. Cel mai bine este să intrați pe site ca să vedeți care sunt recompensele oferite clienților fideli, pentru că ele sunt actualizate constant. Vă dau un indiciu: primiți banii înapoi dacă „zeul pariurilor” se amuză pe seama voastră.