crize.

Noi toti suntem in criza. Avem crize. Facem crize (+greva). Dar intrebarea e…oare nu cumva noi suntem criza?
Eu de exemplu sunt in criza de timp. Pentru ca deh, cand suna telefoanele nu se mai opresc, atunci cand am de lucru…mai vine inca cineva cu ceva de lucru si, da, suna si telefoanele…si atunci cand stau degeaba sunt in criza de plictiseala pentru ca nu ma cauta nimeni.
Andreea face crize de nervi, la fel ca si mine. Eu si cu ea ne crizam pe rand, ceea ce e super tare pentru ca avem pe rand timp sa ne calmam. Eu nu ma crizez decat dupa ea, pentru ca asa e programul artistic.
Noi toti suntem in criza economica. Da, bine, o sa zica cineva, te-ai gasit tu. Bine, nu zic eu:) zice altcineva si tot va zice.
Vroiam sa plec. Vroiam sa plec undeva departe ca sa scap de toate injuraturile care imi trec prin cap de fiecare data cand ma gandesc la satul in care traiesc.
Insa, imi place spleenul ce ma inconjoara pretutindeni, euforic, infinit…