Florile preferate

Florile mele preferate? Nu stiu daca pot spune ca am niste flori preferate. Imi plac aproape toate. As putea trai linistita intr-un camp cu flori si nu m-ar deranja absolut deloc. Evident ca tuturor femeilor, imi plac trandafirii. Ador mirosul lor, mai ales cand vad cate culori pot avea. Mai nou gasesti trandafiri de toate culorile. Cel mai mult imi place sa primesc trandafiri dar, boboci. Macar sa stiu ca ma tin mai mult.
 
Pentru nunta mea, nu am vrut sa merg pe mult cautatul buchet din trandafiri. Am vrut un buchet din flori de camp, insa pretul a fost destul de ridicat. Asa ca am ramas la amarilis. Nici nu stiam cum arata pana in acel moment amarilisul. Insa credeti-ma pe cuvant ca sunt niste flori superbe. Florile astea au facut furori la nunta noastra, mai mari decta mine. Imi plac si zambilele. Pe astea le ador. Lalele sunt frumoase, atunci cand le primesti intr-un buchet super mare. Despre cale ce sa mai vorbim. Si astea sunt minunate, doar ca din cate am inteles, superstitiosii cred ca florile astea aduc ghinion. Eu nu cred asta.
 
Daca am sa stau vreodata la casa am sa imi fac o gradina, cu toate soiurile de flori. Singurele specii pe care le-as elimia, ar fi gherberele si garoafele. Astea nu imi plac deloc. Sunt mult prea comune si nici nu au niciun miros. Imi plac insa foarte mult, florile curgatoare. Astea arata asa de bine chiar si intr-un balcon, nu neaparat la casa.