Cum trec eu peste zilele proaste

Indiferent ca esti un om uracios din fire si ai zile proaste mai tot timpul, indiferent ca treci printr-un necaz si vrei sa fii lasat in pace, cert este ca zilele proaste ne pot strica si relatiile cu cei din jur si ne pot face sa avem si probleme la locul de munca. Asadar, cand am o zi proasta, eu sincer, prefer sa imi iau liber, si imi iau liber, liber, liber si dorm toata ziua.

Dar care sunt cele mai bune metode ca sa treci peste o zi proasta? Am tot stat si am consultat internetul si am ajuns la urmatoarea concluzie: nu poti sa treci peste o zi proasta decat atunci ea se termina! Insa am gasit cateva sfaturi care iti pot  face ziua mai usoara daca nu mai placuta si culmea functioneaza intr-o oarecare masura:

- zambeste - chiar daca nu zambesti cu convingere simplul fapt ca vrei sa faci asta trimite semnale pozitive creierului care te ajuta in cele din urma sa treci peste inconveniente
- ocoleste factorii care iti dau o energie negativa
- incearca sa nu ii bagi in seama pe cei care nu iti sunt pe plac - ignora-i macar “azi”
- descarca-te - urla, tipa, da cu pumnii in perete. asta te va ajuta sa te elimini cumva starea negativa chiar daca e prostesc sa o faci. Macar iti consumi energia si apoi esti nitel mai limpede
- Incearca sa te distrezi cumva sau sa te relaxezi stand: stai in folotiu si asculta radio, staui pe canapea si uita-te la tv, stai pe facebook aiurea si citeste diverse tampenii, multe altele. unii mai stau si citesc o carte sau mai stiu eu ce, insa pentru o carte e nevoie si de o anumita stare de spirit.
- mananca ceva - incearca sa iti umpli golul din suflet cu mancare. desi nu e sanatos dar e imbucurator pentru tine, poti alege aceasta varianta oricand.

Iar daca dupa toate acestea inca mai ai o zi proasta, atunci incearca sa te pui la somn si nu te mai trezi pana a doua zi cand deja a trecut. daca ziua se repeta nu mai insista si stai in pat, las-o si pe aceasta sa treaca. Daca si a treia zi e trista si proasta atunci e clar ca ai problema sau chiar mai multe si trebuie sa te gandesti drastic la o solutie.