Soacra, soacra, poama acra

Titlul e cu referire strict la soacra mea draga.O persoana care nu e doar egoista dar si foarte rea. Daca era dupa ea, probabil nu as fi ajuns sa ma casatoresc cu mandrul ei fecior in veci. Macar daca era o mama buna, dar nu a fost asa. Pot doar sa detaliez faptul ca mereu al meu era persecutat, ca nimic nu era bine din ce facea. Cu toare astea era bun fix in momentele in care avea bani.
 
Cand am aparut eu in viata lui, lucrurile au inceput sa mearga si mai prost intre el si mama lui. Evident ca nu mai dadea atatia bani in casa, si asta nu i-a convenit soacrei. M-a facut si pe mine in toate felurile. Noroc mare am avut si am noroc  ca al meu ma iubeste neconditionat si nicodata nu va crede minciunile ma-sii. Stiu ca sunt multe sotii, care se afla in aceeasi situatie. La noi functioneaza bine proverul acela: Mai rarut, ca-i mai dragut. Il aplic cu succes. Ultima oara am avzut-o acum 2 ani. Si sincera sa fiu nici nu mi-e dor de ea.
 
Pacat ca uneori al meu se mai lasa induplecat de ea. Mereu se simte cu musca pe caciula cand ii spune ca nu a sunt-o de x zile. Insa daca iubi, e cu capsa pusa, o pune la respect una doua. Eu vorebesc cu ea , tot la telefon, din complezenta si de dragul sotului. Altfel i-as spune ce am de zis, si nici buna ziua nu i-as mai da pe strada. E greu sa traiesti langa o astfel de persoana. Nici azi nu pot intelege cum si-a putu lasa copiii de izbeliste, si acuma sa vina cu pretentii gen, nu ma cauta nimeni, nu ma ajuta nimeni.

Normal ca nu te cauta, fiindca tu i-ai dat afara din casa, te-ai bagat in datorii pana peste cap, si ai asteptat bani din stanga si din dreapta.
 
Cat de tare ma bucur ca nu stam in aceeasi localitate. Ca altfel cred ca innebuneam. Ar fi profitat de al meu zilnic. Oricum am invatat sa o evit pana si la telefon. Daca e nevoie sa vorbesc cu ea, vorbesc strictul necesarul si atat.