Cand vorbim de
SEO , promovarea online si uneltele folosite in domeniul web,
inevitabil ne gandim si la serviciile de tip linkbuilding. Cei mai
multi dintre proprietarii de site-uri , bloguri sau magazine on line
apeleaza la servicii de tip link prin inchirierea spatiului
publicitar pe un site. Este o metoda foarte des folosita cu rezultate
bune pe termen mediu si lung dar daca iti doresti ca pagina ta web sa
fie accesata de un numar cat mai mare de vizitatori atunci cu
siguranta ai nevoie de crearea uneie retele de link-uri, cu alte
cuvinte:”linkbuilding”.
Procesul de
linkbuilding are ca scop dezvoltarea legaturilor catre site-ul tau si
obtinerea unor rezultate remarcabile in ceea ce priveste
vizibilitatea, popularitatea si traficul catre acesta.
Firmele
specializate in acest serviciu stiu exact ce sa urmareasca si ce
unelte specifice sa foloseasca pentru a obtine rezultatul scontat.
In prima faza, se realizeaza o analiza care implica studierea
concurentei,a cautarilor frecvente ( relevante pentru nisa din care
face parte si site-ul tau) si a retelelor de socializare, segmentul
de piata urmarit, industrie etc.
Valoarea,
continutul si calitatea informatiei ! Ce legatura au acestea cu
linkbuildingul? Ei bine acestia sunt factori care determina acum in
mare masura succesul blog-ului sau paginii tale. Intr-o industrie in
continua dezvoltare, inevitabil apare si procesul de diferentiere
,astfel site-urile cu un continut relevant, bine structurat si
atragator isi vor pastra atat pozitiile fruntase in motoarele de
cautare dar si mai important isi vor fideliza utilizatorii.
In general
firmele care ofera servicii de linkbuilding de acest gen apeleza la colaborari cu
bloggeri renumiti. Se creeaza astfel o retea de link-uri catre
site-ul tau.
O alta metoda
folosita foarte des de catre companii reprezinta notele de presa
sau comunicatele . Informatiile relevante continute de acestea ,
reusesc sa capteze interesul utilizatorilor si sa determine un
numar mai mare de vizualizari a web site-ului tau.