In 2007, atunci cand criza financiara a inceput sa fie simtita si in Romania, interesul romanilor pentru mijloacele de transport mai rapide si mai ieftine a inceput sa creasca. Dovada in acest sens stau cifrele oferite de catre Politia Romana, care arata ca incepand cu 2007-2008, au inceput sa fie inregistrate anual cate cel putin 15-17000 de noi motociclete.
Din pacate, soferii inca nu s-au obisnuit cu numarul mare de motociclisti de pe drumurile publice, astfel ca cel putin o parte dintre ei, aleg sa ii considere din aceeasi categorie cu biciclistii si sa nu le dea prioritate, indiferent de situatie. Din pacate, acesta este motivul principal pentru care se au loc atat de multe accidente rutiere in care sunt implicati motociclisti.
Numarul mare de motorete si motociclete a facut ca un anume sector, cel de tractari auto, sa isi diversifice un pic oferta, astfel incat sa poata asigura astfel de servicii si celor din categoria prezentata mai sus. Majoritatea firmelor de tractari auto din Bucuresti – dar si din celelalte orase mari ale tarii au acum si troliuri speciale pentru vehiculele pe 2 roti, precum si chingi speciale – pozitionate pe mijlocul platformei si nu pe parti, asa cum se intampla in mod normal la securizarea transporturilor auto.
In ceea ce priveste preturile pentru serviciile de tractare, ele sunt de regula similare cu cele pentru transporturile auto, adica undeva in jurul sumei de 100-150 de lei (plus TVA) pentru transporturile locale. Motivul principal pentru care pretul e similar e faptul ca, cel putin in cazul transporturilor simple – de 1 masina/1motocicleta, conteaza mai putin greutatea vehiculelor, ci faptul ca platforma auto e ocupata, deci nu se mai poate ocupa simultan si de alte cereri.